Preguntes freqüents
Quan s'enviarà la meva comanda?
Normalment, les comandes es processen i s'envien dins dels 3 dies hàbils posteriors a la compra.
Com puc fer el seguiment del meu paquet?
T'enviarem un número de seguiment quan s'enviï la teva comanda. Simplement visiteu el lloc web del transportista i introduïu el número de seguiment per veure l'estat d'enviament del vostre paquet.
Per què no puc fer un seguiment de la meva comanda al lloc web ?
Tingueu en compte que la informació de seguiment es mostrarà al cap de 2-5 dies després de l'actualització.
Per tant, si no trobeu la informació de seguiment del vostre paquet, proveu-ho d'aquí a 1 o 2 dies.
Per què no s'actualitza l'estat del meu enviament?
El vostre enviament es pot retardar per molts motius. Els retards habituals poden ser deguts, per exemple, a incidents meteorològics, duanes o endarreriments.
Quins mètodes de pagament accepteu?
Acceptem Paypal, targeta de crèdit (Visa, MasterCard, Discover i American Express), targeta de dèbit.
Quina és la teva política de devolució?
Si hi ha alguna cosa malament amb la vostra comanda (producte defectuós, comanda incorrecta, comanda danyada, etc.), poseu-vos en contacte amb nosaltres en un termini de 7 dies des de la recepció de la vostra comanda i estarem encantats d'ajudar-vos a revisar el cas i, si s'aprova, serem enviant un substitut. Si us plau, no retorneu res abans de revisar el cas, el nostre equip d'atenció al client revisarà la sol·licitud i enviarà més instruccions. cotocake.es es reserva el dret de denegar qualsevol sol·licitud de devolució.
Seràs responsable de pagar les teves pròpies despeses d'enviament per retornar el teu article. Les despeses d'enviament originals no són reemborsables.
* La cosmètica, la roba interior i la roba interior/roba modeladora són venda final per motius higiènics.